Bara köper och köper, eller? del1

Ska visa kläderna jag köpt/fått den tid jag varit borta hade jag tänkt :)


Slita jeans shorts från jag vet inte vad, köpta på Limit iallafall.

Chinos shorts från Gina Tricot

Cykelbyxor från Gina Tricot

T-shirt från Gina Tricot

Har iofs inte köpt denna, utan fått den av min pappa. Gamla saker blir moderna igen ;)

Kavaj från Vero Moda. Dålig bild tyvärr

Vanligt brunt linne från Gina Tricot

Tunika köpt på H&M om jag inte minns fel.

Byxdress från Gina Tricot

Treggings från H&M.

Och så köpte jag ett par såna, eller typ iallafall. Vet att de är ganska gamla men grymt snygga eller hur?
Märkte nyss att monki hade ett par som var lika, VÄLDIGT lika:

Men shit the same, de jag köpte är snyggare än på bilden iallafall.


Känns som att nästan allt kommer från Gina? Haha.
Varför del1? Jo för att några av kläderna ligger i tvätten. Så resten kommer senare.

Vad tycker ni bäst om?

kram!

Kommentarer.
» Linn

Haft en bra dag? (:

2010-08-02 // 21:52:29
» Elina

skitsnygga var dom, valde mellan dom där, och dom som jag köpte :) kolla i bloggen vilka jag köpte, och säg vad du tycker :) vore skoj! kraaam!

2010-08-07 // 23:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback