Vad som finns i min sminkväska!

Ja, rubriken säger det mesta eller? :)
Som vissa kanske ser så är det inte ens sminkväska, det är en datorväska från bikbok (som man fick gratis om man köpte för mer än 500!), men min dator är för stor för att få plats i den, därför har jag mitt smink i.
För att ni ska se hur stor den är så la jag mobilen över :)
De första man ser när man öppnar den är ett hav av kemikalier :)
Det kanske inte ser ut att vara något speciellt, men det kommer ;)
uppsorterat :)
1. penslar/kajal    2. Marcaror
3. ögonskuggor   4. Foundation/puder
5. Nagellack     6. läppglans/läppstift
7. Övrigt
Det är allt :)
Mina favoriter är:
Ja, ni ser nog min favoritfärg :)
Kram!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback