dikt :)

viljan att stanna, att älska dig är stark
men du som varit så mycket vandrade bort ensam
du ville inte ens veta av mig längre

du orkar inte ens bry dig om mig

även om du tog tillbaka allt som du har sagt
och du torkar mina tårar med dina kalla fingrar
kommer jag aldrig att förlåta dig för att du lämnat mig

fast jag egentligen vill ha dig här, nu

jag vandrade också, lika ensamt som du gjort
tittade på när du byggde upp ny kärlek
och höll mig utanför, bortglömd

jag ville ju inte förstöra din lycka

dina ögon vandrade inte längre över min kropp
dina händer höll inte om mina längre
och dina läppar tillhörde någon annan

men trots allt kommer jag alltid att älska dig

Kommentarer.

I am really impressed!!

2011-06-08 // 11:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback