MediaMarkt

YEY, jag har köpt ett nytt objektiv!
Okej det var typ 2 dagar sedan men internet är det värsta dåligaste någonsin typ.
Sån där Telia dångel eller vad det nu heter, haha!

Men iallafall, jag har köpt ett zoom objektiv med marco funktion!
För er som inte vet vad marco är så gör det så att man kan ta "närmare", alltså att den kan fokusera närmare än vanligt, och det används ofta till att fotografera små djur, t.ex fjärilar, och blommor.
 Det har 70-300 zoom. Om man ska skriva exakt vad objektivet heter så heter det:
SAGEM ‎70-300mm F4-5.6
APO DG MACRO



Det är väldigt stort och tungt men det är väl inte så konstigt, jag älskar det iallafall!

När vi var på mediamarkt (där jag köpte objektivet) så köpte jag också Fame hörlurar, dom är grymt snygga och grymt bra!


Snygga eller vad?!

Kram!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback