Maria Montazami


(bild från aftonbladet.se)

Gud, är hon inte bara helt underbar?
Hon verkar vara en sjukt trevlig person och hon är så grymt vacker!
Jag drömde om henne inatt också, ska berätta hela drömmen.

Det började med att jag åkte till USA för att träffa henne.
Och när jag kom till hennes hus och knackade på så öppnade hon direkt, och jag frågade om jag kunde få komma in. Det fick jag. Vi fortsatte prata och vi hade mycket gemensamt.
Sen kom hennes dotter Sara in och jag fick bo med henne, och hon var också jätte trevlig.
Vi gick runt på stan och shoppade och diskuterade ostkrokar (ostbågar, Maria älskar dem).
Och vi var också och köpte toffsar, Maria har typ 80-90 stycken eller något!
Jag fick massor av kramar och uppskattning och hade grymt kul!

Sen vaknade jag.. Blev sjukt besviken över att det bara var en dröm!
Men hoppas iallafall att jag får chansen att träffa henne någon gång, har tänkt att åka till Los Angeles så vi får väl se!
Hittade nyss 2 artiklar med henne, dom åker upp på väggen.

Hennes blogg;
http://blogg.amelia.se/maria-montazami


Kommentarer.

Åh hon är underbar!

Hon var i min stad för några veckor sedan, kunde dock inte träffa henne då jag inte visste var hon just då befann sig och hade inte tiden just då. Men mina vänner träffade henne, så avundsjuka på dem haha ;)



Härlig blogg du har! Allt bra?

2010-07-14 // 21:07:46
» jocke

Vill du vara med i veckans blogg?

Kan garantera fler besökare om du blir veckans blogg.

Tryck på länken under för att läsa mer om det.

http://snoocxz.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-2.html

2010-07-14 // 22:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback