Te, Tea, Té, The eller vad du nu kallar det




Detta är min "lilla" te samling, exakt 50 stycken, om jag inte räknat fel.
Har några som har samma smak, men ingen som har samma "omslag", eller vad man ska kalla det.
Och de luktar så sjukt gott också! Älskar te, det är helt underbart!

Jag har sparat tepåsar i ungefär 3 år tror jag, vet inte riktigt hur jag började med det, men helt plötsligt hade jag bara massa te påsar som låg på hög i mitt rum. De flesta tepåsarna är från olika restauranger.

De jag tycker mest om är strawberry tea och lipton´s citron te.

Vad föredrar du? Kaffe eller te?
Om te, vilken smak?


Kommentarer.

Gosh vad många påsar!

Älskar te, supergott! (Och hatar kaffe, så valet blev enkelt)



Superfin blogg! <3

2010-07-11 // 19:50:54

Sv: Tack så mycket <3

2010-07-11 // 21:18:12

Ja, visst är han söt =). Fin blogg förresten!

2010-07-12 // 14:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback