Film

Nu har jag kollat på porrfilm.
Okej, inte porrfilm men den handlade om sex, vääääldigt mycket sex.
Kärlekens språk 2000 hette den. Någon som har sätt den?
Ganska sjuk film, och det var liksom inte heller fake sex, utan riktigt sex.
Den var lite som en upplysnings film, eller typ dokumentär.
Men åh jag började ändå nästan gråta i slutet.
Ett bra filmtips för er som inte har så känsliga ögon, haha.

Men, nu ska jag äta och sen cykla bort till biblioteket och lämna en försenad bok, stygg Emelie.
Vad ska man äta då? Jo det får bli ost- och skink- paj och en morot.


Vad nyttig du är Emelie!
Sen var det någon som sa att man inte riktigt kunde se bilden på mig i förra inlägget så jag ska ta en ny med systemkameran!
Den kommer i nästa inlägg för nu ska jag gå och föna håret.

Kram!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback