Göteborg

Har precis kommit hem från Göteborg. Var där med min underbara vän Anna.
Fick pengar av mamma att köpa skor för, och sen fick jag köpa vad jag ville, och vet ni vad? JAG KÖPTE INTE ENS UPP ALLT!
Haha jag är värsta stolt typ!
Det jag köpte blev iallafall:


En rosa kofta. Typ 99 kronor på H&M, haha.
Haha björn stirrar ut lite också. JA, jag har en plansch med Björn.

Mina Henri Lloyd som jag gått och suktat efter. Äntligen fick jag köpt dem!
495 kronor i Henri Lloyd butikerna.

Joggingskor som jag ska ha på Helsjön och uteidrotter i skolan.
Typ jätte snygga, nej. 299 kronor på Stadium.

Pocky! Japanskt godis som jag köpte i någon thaiaffär. Asgott!
Har man ätit en så kommer man inte kunna sluta.

Sen fick jag en eyeliner från mamma. Jippie.



Och såhär såg jag ut idag. Tagen med mobilkamera, det syns kanske.

Jag älskar min kofta!

Sen fick jag posera som katt. Supersöt eller hur?

Kram!


Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback