uttråkad

Sitter här och dricker energidryck, har precis kommit hem från bowling med den nya klassen.
Jag var såklart bäst, inte.
Tips till mig själv: Tänk aldrig att du inte kommer spilla.
Gjorde jag det eller?  Jo visst hällde jag ut halva drycken på bordet, och inte nog med det, över hela duken också.
Ja, jag är en klant.

Ni får lite bilder eftersom att jag inte direkt har något kul att berätta om, men om ni kollar senare så får ni kanske se något kul!


Nikon :)

how much is to much? (väger inte såhär lite på riktigt, så att ni vet!)

*Dreggel* nej men jag älskar denna tröjan! Den kommer från Vero Moda, kostade väl ungefär 250 kr.
Fast den är genomskynlig, och hur snyggt är det egentligen? ANVÄND TRÖJA UNDER!

Oj vad snygg jag är jag kanske borde bli modell? NÄ

Vet, min kofta är snygg. Den är också från Vero Moda.

Nu ska jag gå och måla på min hemlighet!

DADADADAM!

kram!


Kommentarer.
» tobbs

Våga visa ben! sommarens modetips från www.tobbs.se



Läs en blog med fashion & stil www.tobbs.se



Dare to show the legs! summer fashion tips inspired by www.tobbs.se



Read a blog with fashion & style www.tobbs.se

2010-06-08 // 18:27:16

sv: ja de kan jag hålla med om att hon har! men för att inte visa sig svag eller bryter ihop så kör hon på ännu hårdare i bloggen..men alla är inte perfekta.

2010-06-08 // 19:29:02

fina bilderr!

2011-08-16 // 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback