Ligger här i sängen och vilar mina tröt...

Ligger här i sängen och vilar mina trötta ben. Har precis kommit tillbaka från istorps kyrka. Vi cyklade dit, och tillbaka, 18 kilometer. Nej jag har inte så farligt ont i benen eller så. Om en halvtimme ska vi äta, som vanligt, vi äter jämnt! Ska kolla hur många gånger.. 4 måltider plus att vi får frukt helatiden. Haha när jag kommer tillbaka efter 3 veckor här så har jag typ gått upp 10 kilo eller något. Nu ska jag iallafall försöka resa mig upp och hämta mitt godis. Kram!


Kommentarer.

heeeej, ska vi följa varandra med bloglovin?

2010-06-21 // 11:08:00
» sanna

Hej !



Allt bra med dig?



Vill du piffa till din dator eller iphone?

Passa på att vara med och tävla om en valfi vinst från laptop-skydd.se, klicka bara här:



http://moonzanna.se/2010/june/vinn-vad-du-vill-fran-laptop-skyddse.html#comment



2 vinnare dras

kram

2010-06-21 // 12:18:08

Hej hej :)

Kolla gärna in min blogg och om du gillar den så kanske vi skulle kunna följa varann på bloglovin?

xoxo

2010-06-21 // 13:21:17

Hej hej :)

Kolla gärna in min blogg och om du gillar den så kanske vi skulle kunna följa varann på bloglovin?

xoxo

2010-06-21 // 13:21:23

Hej! Har satt igång fototävlingen jag har pratat om ett bra tag. Temat är sommarkänslor och jag hoppas att du har någon bild som du vill anmäla dig med! :)

2010-06-21 // 20:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback