Dålig på att uppdatera (in your dreams)

Förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera, men ända sedan i torsdags
förra veckan tills idag har jag varit på teatern varje dag. :)
Vi har ju haft föreställning med våran teatergrupp "hicka på latin" (som förövrigt är hypernervaukustiskadiafragmakontravibrationer).

Så jag var ute och spanade och ...

Hittade bland annat denna fina affisch! :)

Här kommer lite bilder från pjäsen:


Jag till vänster :) Är rektor

Petnoga rektor med bacillskräck :)

Rektorn har ett förhållande med en lärare :O

Rektorn Gertrud och läraren Marianne går stolta iväg, hand i hand.

Jag som "cool gängmedlem" (hade 2 roller)

Coola gänget vs tönt gänget

Sen var vi tvungna att tacka och bocka för all publik!

Tack för alla som kom och kollade, vi hade verkligen jätte kul!
pjäsen spelade vi upp 3 gånger i måndags, en gång igår och en gång idag,
vi hade ca 30-40 i publiken varje gång.
TACKAR! :D
puss och kram :)

Kommentarer.
» Eirin

Haha, veldig mange morsomme og kule bilder. Kjempe fin bloggg ;)

2010-05-27 // 01:04:35

Cool blogg! :)

2010-05-27 // 07:38:07
» Knasa

gött :D ! (Y)

2010-05-27 // 16:44:08

Härligt!



Pjäsen verkar ju suuuper! :)

2010-05-27 // 17:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback