hejhejhejhejhejhejhej

Hej! Jag suger på att uppdatera känner jag.
Har SOS(sex och samlevnad) i skolan. Verkligen jätte kul. Eller inte.
Men imorgon blir det en novell tävling, får inte se förens på skolavslutningen hur det går.
Hoppas att det går bra iallafall.
Kanske något tips på vad den ska handla om? Den ska vara romantisk och ha en twist i slutet.


Wie. Ibland kan man vara LIIITE söt.


Teater :D våran teater grupp iallafall :) Jag vänder såklart bort mitt huvud när han ska ta fotografiet.

t.v: En roande dialog mellan två lärare från en situation hämtad ur personalrummet på en
för publiken okänd skola.
t.h: Teatergruppen "hicka på latin" som består av elever från Himlaskolan i årskurs åtta och nio gav ett provsmak ur sin föreställning Vakna! som har premiär senare i vår.

Våran grupp heter då hicka på latin. Det kom jag på *stolt*
Hicka på latin är förresten hypernervaukustiskadiafragmakontravibrationer.

Mer från tidningen:
Inne i teatersalongen uppträdde flera olika grupper. Lokaltidningen fanns på plats när "hicka på latin" som består av elever från Himlaskolans årskurs åtta och nio uppträdde. De gav ett smakprov ur föreställningen Vakna! som har premiär i vår. Det var en stunds riktigt rolig komisk undehållning och fick oss att redan längta till våren. Unga komiker verkar det finnas gott om i Pelarteatern för tillfället.

Våran teater, som vi skrivit själva, har premiär den 24/5 :)

PUSS PÅ TEATER <3

Kommentarer.
» Knasa

hoppas det kommer gå bra :)

2010-05-10 // 16:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback