Tema "old style" eller vad man ska kalla det

Jag har tråkigt? JA ..
Då tar man kameran och fotar helt random saker.
Inga bra bilder eller så :)


armband? dålig kvalitét på dom också för den delen!


jag + ett tråkigt tv-program i bakgrunden :)
Ful unge med stor näsa !


PIANO :)


You did'nt C that comming! (hoho Emelie försöker skämta)

Kassa bilder we like :DD
Nu vill jag inte gå och sova o.O
Men jag måste väl, skolan suger. SKA BYTA!
kraaaaam och sov så gott :D

Kommentarer.
» Clara

fina armband:D sv:tack så mkt:)

2010-05-05 // 22:41:08

Gillar bilden på armbanden!

2010-05-06 // 00:14:29

Jättecoola!

Gillar oxå din blogg. Superfina bilder och texter. Djupt och vackert. Man får ett lugn här! :)

Självklar lovin följare nu!!!

2010-05-06 // 10:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback