Stockholm bra men hemma bäst!

Kom precis hem från Stockholm, har sovit över natt där.
Det var meningen att det skulle shoppas mycket, ändå blev inte allt för mycket köpt.
Jag köpte:
/Bikbok
/Skopunkten (Tror jag.)
Och en pälsmössa som jag köpte på H&M, men som jag varken orkar leta upp bild på, eller ta foto på, så det får bli en annan gång! :)
Love / Emelie

Kommentarer.

besök gärna min blogg på www.moscoo.blogg.se

Följ gärna min blogg på bloglovin :)

2010-11-06 // 20:27:43
» bella

ALLA PASSWORD FRÅN FACEBOOK ÄR HACKADE!

---------------------------------

KÄLLA: http://slumpat.com

---------------------------------

FINNS DITT LÖSENORD MED DÄR? BYT ISÅFALL!

2010-11-06 // 23:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback