Tack så jättemycket då..

Ibland blir jag så trött på livet alltså..
Imorse så missade jag bussen trots att jag stressade som en idiot.. Fick ta en senare buss och kom fram 4 minuter innan vi börjar, stressade sönder till mitt skåp, tog mina saker, eller ja, typ drog ut mina saker och typ sprang till lektionssalen, var en minut försen men vet hur min lärare typ dampar när man är försen.. Så när jag kommer upp för trappan så ser jag att vi inte har gått in än, så försöker andas normalt igen och då säger en annan i klassen "Läraren är inte här idag." man typ MEN TACK DÅ. Tack för att jag fick sovmorgon.. ♥♥♥♥♥♥♥ Jag älskar dig!!! Fast nej.
Så sur blir jag..
Men ni får iallafall denna "vackra" bild. Bara för att jag är så generös.
/instagram - 2avminajag

Puss!

Kommentarer.

Nice pic!

2011-12-15 // 19:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback