Tävling hos ssandraess.webblogg.se!

(tryck på bilden för att komma till tävlingen!)
Jag vill vinna detta filter för att kunna fota porträtt: http://www.tvspelsweb.se/soft-focus-filter-o52-p-2224.html
Mitt bidrag:
Motivering: Jag valde denna bilden eftersom att den togs precis efter vi hade konfirmerats. Tre av de bästa veckorna i mitt liv! Helt otroligt hur mycket känslor som svallade denna eftermiddag. Alla grät och kramade varandra efter att vi hade förstått att vi aldrig mer skulle få uppleva detta tillsammans. Denna bild är så lycklig, men i mina ögon också så himla sorgsen. Den har så fina minnen.
Puss!

Kommentarer.

Ååååh, Helsjön!! <3 (och min tröja :P)

2011-12-22 // 17:24:31

Ååååh, Helsjön!! <3 (Och mitt linne! :P)

2011-12-22 // 17:26:48

ÅÅh så fina naglar du gör :)



Btw : fin blogg

2011-12-27 // 23:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback