Tävlingen på nelly.com

De valde alltså tre vinnare. Och ingen av dem var jag. Okej, jag väntade mig inte att jag skulle vinna men ändå.
Jag tycker inte att alla de som vann förtjänade att vinna, oklart varför. Egentligen är det väl elakt att säga så men.. skit samma.
Nu ska jag sura och kolla på film.
Puss

Kommentarer.
» Adela

:(

2011-12-20 // 17:40:08

Vill du veta hur jag tjänat flera tusen kronor på min blogg, på bara några dagar? Och få reda på hur du också kan göra det? Gå då in på min blogg och läs mer, en sånhär chans kan du bara inte missa :)



http://sstille.blogg.se/2011/december/tjanat-12000-kronor-pa-sex-dagar.html#comment

2011-12-20 // 17:54:06
» Linda

surt att du inte vann :(

Var ser man vilka som vunnit?

2011-12-20 // 19:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback