Kent.

Varför är Kent så sjukt magiska? Jag dör.
"Jag ville bara fly från mig själv 
skära bort min otillräcklighet 
men med fläckarna jag glömt 
är redan dömd 
Jag ville vara intellektuell 
Berest, belevad äckligt ung 
men arvet väger tungt 
Gener & anlag 
Allt var ett misstag"

Eller..
"Ett långfinger åt döden 
Vi gick över lik 
Och skylta' med vår kärlek, 
vårt rika inre liv 
Men plåtarna till himmlen
var slut när vi kom dit 
Och priset vi betalat 
För att klassas som elit 
Var att vi blev som dom andra 
Vi blev som dom andra 
Vi blev som dom andra"

De är helt otroliga.
(Båda bilder från google.)
Vad tycker du om kent?

Puss.

Kommentarer.

sv: det ger ca 100-150 per gång och de gör knappt skillnad i statistiken, ja använder de bara för ja har samarbete me dom..

2011-02-06 // 18:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback