I'd rather be with you.

Idag var sista dagen i skolan, och resten av veckan sover jag hos världens finaste kille.
Det kommer bli kanon!
Jag är yr, det känns som att jag håller på att trilla ur min egen kropp.
Redigerar fula bilder och lever livet!
Puss!

Kommentarer.
» emina

"Dock riktades inlägget mot alla och inte bara invandrare? På Valborg så blev min barndomsvän nedslagen av just utlänningar, och nej, det är inte deras fel, det var hans eget fel med tanke på att han är nazist och har ett beteende som äcklar mig. Däremot tycker jag inte att dessa killar som gick på honom borde löst det med våld, för att det är de som får skit för det i media senare. Jag pekar dessutom inte ut alla som inte är "svenska" som de som använder våld, utan står vid min ståndpunkt att de som använder våld är idioter. Svenskar är lika mycket idioter som alla andra."



Svar: självklart är det fel att använda våld när det finns andra lösningar, men varför dra in etnicitet från första början?

2011-06-01 // 21:15:23
» emina

"För att inlägget handlade om att invandrare blir utsatta i media mer än svenskar."



svar: om det är det inlägget handlar om så bör du göra dig själv tydligare när du försöker yttra dig, för om du läser inlägget ur någon annans perspektiv så är det inte det inlägget handlar om. du nämner invandrare och samhällskonflikter i ett och samma inlägg, men du drar ingen riktig slutsats - självklart kommer folk ha egna uppfattningar om det du skriver. "Till de som slåss, mest invandrare:...", hur låter det?

2011-06-05 // 01:37:12
» Lina

Hejhej! Fin blogg :)

Allt bra?

2011-06-06 // 13:56:01

vi får bo i Sverige men inte vara "svenskar"?

hjälp mig få förståelse.. nu när det är nationaldagen och allt..

2011-06-06 // 14:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback