Blä.

Kalla mig känslig, men fyfan vad jag hatar strömavbrott.
Jag är ingen tekniknörd som får panik för att jag inte har internet och sånt, utan mer för att jag verkligen HATAR när det är för mörkt. Vad skulle jag göra om det var strömavbrott i två timmar vid 9 på kvällen?
Säkert legat och gråtit under min säng och väntat på att strömmen skulle komma tillbaka. Japp, jag är nog faktiskt väldigt känslig nu när jag tänker efter, usch. 

Men som tur var så kom elen tillbaka efter typ en kvart, så att jag kan sitta här med mina datorer, med Minis akvarium som lyser och min vägglampa. Så att det är LJUST. Jag kan inte ens sova när det är mörkt, värdelösa sak. 

Om det fanns någonstans där det var ljust dygnet runt så skulle jag inte tvekat på att flytta dit, så sjukt skönt. Älskar att sova när det är ljust. Ljust = tryggt, typ.

Så är det. Heh.
=blä.
Puss!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback