Bloglovin.

För er som vill erbjuda att följa mig mot att jag följer er, följ och kommentera sedan detta inlägg, så är det löst!

Så slipper ni fråga hela tiden!

 

Förresten, är jag den enda som tycker om att få reklam på bloggen? Ofta det inte är intressant ändå om folk har tävlingar och liknande på sin blogg? Jag tycker det! Klart man kanske inte vill ha ett ”Var med i dagens blogg!” hela tiden, men det är okej så länge någon som har en tävling som skulle kunna tänkas vara till mitt intresse, kommenterade det. T.ex. om någon skrev om en fototävling.

Däremot gillar jag inte folk som skriver ”Hej, hur mår du?” för jag vet att ni inte känner mig och egentligen inte bryr er, ni vill bara ha ”många kommentarer” eftersom att ni tror att er blogg blir mer känd då, men så är inte fallet. Så tänk på det, ni som nu gör detta, blir förbannad på er rent utsagt.

Men som sagt, bloglovinkommentarer i detta inlägg, tack tack!


bloglovin

Puss!


Kommentarer.

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html



Jag har även en frågestund, fråga gärna något!

http://idahtt.blogg.se/2011/november/fragestund.html

2011-11-01 // 21:49:04

fin blogg :), ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2011-11-02 // 11:20:05

Hej

Fin blogg

Kolla in min blogg har en dagens blogg tävling

Hoppas det är ngt som duger

Länk se nedanför



http://danielsonbruden.blogg.se/2011/november/nu-ska-det-bli-tavling.html#comment



Följer dej på bloglovin,.följ kke maj ?<3



KRAAM!!

2011-11-03 // 17:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback