Plus i Kassan!

Plusikassan.se - Spara och tjäna pengar på allt du gör på Internet
Älskar hemsidan! Har redan tjänat 50 spänn, och det bara genom att gilla på facebook typ!
Awesome!
Tryck på länken där uppe eller bilden för att kolla in och bli medlem!
Kram!

Kommentarer.

jag är mycket medveten om hur många det är som hatar kommentarer där man ber folk ställa frågor till ens frågestunder.

Så jag tänker inte tvinga dig till något och jag tänker inte be dig till något heller.



Men om du VILL veta mer om vem jag är eller om ni kanske känner att ni har ett stort eller litet problem som ni vill ha hjälp med. Så tveka inte att kommentera!



Självklart okej att vara HELT anonym om man vill!



http://simpleeheart.blogg.se/2011/october/you-heard-me.html#comment



peace,

2011-10-14 // 21:01:45

hej

2011-10-15 // 23:26:48
» Elle

Är åxå med där. Man tycker det går jättefort i början att få högre summa, men när man gjort alla de där 1gånggrejerna i början som man får höga poäng på så börjar det gå rätt segt sen.

5 kr hit o 3 kr dit.. Såvida man inte handlar på massa ställen då förstås.

2011-10-16 // 10:02:26

Sv: Haha, ja..det lär ju vara lite pinsamt. Haha!

2011-10-16 // 21:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback