Maria Montazami.

Jag glömde ju! Att igår när jag träffade Maria Montazami så signerade hon min iPhone.
Yes. That's right.
TIHI. Jävla söt.
Hon råkade tappa sin mobil i golvet så den gick sönder, så när hon skulle ta min så låtsades hon tappa den, jag fick en chock, sedan sa hon "nej jag skojade bara!" HAHA, jag skulle dödat henne om hon tappat den..
Puss!

Kommentarer.

YEEEEEAAAA GO GIRL <3333

Krya på dig <333!!

2011-09-13 // 21:59:47
» Clara

sv; vad häftigt med hennes autograf på skalet ;)



ja, blir så sjukt irriterad.. :( brukar alltid ha den sidan uppe, kan typ inte blogga om det inte fungerar.. xd mitt beroende att logga in där.. försökte idag igen men de gick inte.. går de för dig?

2011-09-14 // 07:34:16

sv: kul att du är med och tävlar om märkesplagget:) <3 du får gärna rösta tummen upp på min bild här:) Skulle uppskatta det supermycket!Och blir ett plus i tävlingen ;)

http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-alexandra-johansson-uppsala-harlig-battur

2011-09-14 // 08:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback