Snälla rara!

Glöm inte att vara med och tävla!
Tänkte till nästa tävling lotta ut iPhone skal, någon som är sugen?
Kommentera då! :)
Tryck på bilden för att komma till tävlingen! Man behöver bara kommentera.
Puss!

Kommentarer.
» Alice

Jag kan vara med i din iphonetävling om du är med i min:

Nu har jag dragit igång en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt iPhone skal för max 500 kr från www.iPhoneskal.se . Direktlänk till tävlingen: http://medalice.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-valfritt-iphone-skal.html Det skulle vara jättekul om du ville vara med! Jag behöver minst 2 st till som är med! Snälla ;) (Förlåt om du inte vill ha reklam på din blogg) Ha det bra! :D

2011-09-18 // 13:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback