Happy Birthday To Me.

Japp, om någon nu ville veta så är det min födelsedag idag. Och jag tänkte fira den med ett glas cola (som jag förövrigt inte ens tycker om), lite Harry Potter marathon och Skyrim! (KAN INTE FÅ NOG AV SPELET..)
Är väldigt nöjd och har fått allt jag önskat mig! Money, en ny mascara, världens finaste Ester Eleonora halsduk, ett softfocus filter till kameran, biobiljetter, presentkort på kicks och en bunt med fina nära och kära.
Såklart Ben&Jerry's också, det får man bara inte glömma!

Orkar inte ladda upp bilder, lev med det. Puss & hej!

Kommentarer.
» Anna

Jag visste inte när du fyllde år och jag har ingen mobil inom räckhåll, så jag skriver grattis här. Men det duger inte egentligen. Grattis!

Skyrim har jag också men tycker inte är det är så fruktansvärt kul :/

2012-02-15 // 19:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback