Vinn ett iPhone-skal eller tillbehör!

Hej alla fina läsare, nu har ni chansen att vinna ett iPhoneskal eller ett tillbehör för max 500 kr här på min blogg!
Tävlingen är i sammarbete med www.bloggtävlingar.com och www.iphonetillbehör.eu.

För att tävla:
  • Gå in på www.iphonetillbehör.eu och välj ut det ni vill vinna (max 500kr).
  • Motivera i din blogg varför du vill vinna, och länka till det du vill vinna, min blogg (http://www.emeliesdiktblogg.blogg.se/) och http://www.iphonetillbehör.eu/ i inlägget.
  • Kommentera detta inlägg med länken till ditt blogginlägg och vinsten.

GLÖM INTE
att det måste finnas minst 1 i lager, annars kan du inte vinna det.

Exempel på vad du kan vinna:

Tape Shaped Protective Silicone Case Cover with Power Switch andSoft Silicone Cover/ Skin Case for iPhone 3G (Pink)France FFF Hard Back Cover for iPhone 3G/3GSChipmunk Design Ultra-slim Hard Front and Back Skin Case Cover fCO-49 Protective Ultra-slim iPhone 4G Bumper Frame Skin Case CovCrystal Back Cover/ Skin Case for iPhone 3G/3GS (Black)Durable Plastic Floral Vein Skin Case with Metal Back for iPhone6X Zoom Mobile Phone Telescope for iPhone4 (Black)
Puss!

Kommentarer.
» Julia

hej, allt bra?:)

2012-01-12 // 19:16:12
» wilma

riktigt fin blogg, glöm inte att kolla in min! Ha en bra dag :)

2012-01-15 // 13:37:32

Lol jag har det längst upp till vänster, bara 50 spänn på ullared !

2012-01-16 // 22:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback