en liten trist lista.

VEM

Vem är i rummet med dig? Så många att jag inte kan skriva ner alla.
Vem fick du senaste sms av? Min fina kille. <3.

Vem tänker du på nu? Eftersom att frågan innan handlade om honom så blev det ju automatiskt honom.
Vem pratade du senast i telefon med? Samma kille som nämns ovan.
Vems hus var du senast i? Mitt?
Vem önskar du var med dig nu? Hjälten.
Vem är din favoritsläkting? Tycker om alla lika mycket!


VAR

Var är din mobiltelefon? 10 cm från min dator typ.
Var handlar du mest? Oj, jag vet faktiskt inte. Handlar i så många olika affärer. 
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Den köpte jag i New York på times square :)
Var åkte du senast bil? Till skolan!


VAD

Vad åt du senast? En banan!
Vad drack du senast? Juice (y)
Vad är det för färg på dina byxor? Blåa!
Vad är den närmaste saken som är blå? Mina byxor då, haha
Vad har du på fötterna? Låga vita converse som jag köpte i New Jersey
Vad är din favorit färg? Beage/creme-vit annars militärgrön
Vilken film såg du senast? Grease! Eller Anastasia beroende på hur man räknar..
Vad gör du just nu? Lyssnar på Blomman som pratar om predikatsfyllnad och skriker


HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Haha, ja.
Hånglat på en bio? Hångla är så sjukt fult ord egentligen, men jo det har jag nog
Hånglat i skogen? I skogen? haha säkert
Tyckt att din kusin är het? Nej?
Sovit naken? Ja någon gång har jag det
Kört över hastighetengränsen? Haha ja med moppen
Målat om ditt rum? Nej men tapetserat! 
Dansat framför en spegel? Ja när jag dansade i danssal
Fått hicka? Ja, hela tiden.
Dumpat någon? Yesbox.

Stulit pengar från en kompis? Absolut inte!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nope!
Varit i slagsmål? Haha ja, inget seriöst dock
Smugit ur ditt hus? Ja men inte av anledningen att smita, snarare att luras isåfall.

Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja säkert.

Hånglat med en främling? Nej, det tror jag inte. 
Älskar eller saknar någon nu? Alltid!


Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback