Trist tidsfördriv när man inte kan sova!

VEM
Vem är i rummet med dig? - Min sköldpadda, haha
Vem önskar du var med nu? - Min Hjälte
Vem fick du senast sms av? - Hjälte
Vem ringde du senast? - Hjälte!
Vem saknar du? - Haha, Hjälte
 
VAD
Vad åt du senast? - McDonalds, heh
Vad hör du just nu? - Björnbröder 2 i bakgrunden
Vad för sjukdom hade du senast? - Urinvägsinfektion och förkylning, wie
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - Myyyyyycket
Vad ska man göra för att imponera på dig? - Visa sig intresserad och veta vad man pratar om
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - hänga på instagram eller youtube
 
VAR
Vart går din drömresa?- USA (trots att jag var där förra året)
Var är din mobil? - På datorn, haha
Var har du köpt tröjan du har på dig? - Fick den av min mormor <3
Var handlar du mest? - Hm, bra fråga. Handlar få dyra saker och då blir det mest raglady och fiorucci.
Var är din mamma just nu? - I sin säng antar jag!
 
HAR
Har du några piercingar? Vart? - Nope. 
Har du provat droger? - Nej jag är inte dum i huvudet.
Har du piercat dig själv någon gång? - Njae.
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Nej.
Har du något stort ärr? - Ja, ett 20 cm långt sedan jag tog bort mitt gips på benet och de råkade skära mig... :)
Har du blivit jagad av polisen?- Nej!
Har du varit kär på riktigt? - Ja, är det nu. Really.
Har du sagt jag älskar dig till någon?-  Ja.
Har du allt du önskar dig? - Allt jag önskar mig är att må bra, så egentligen ja. Föremål är en annan femma.
 
HUR
Hur är du i skolan? - Tyst, lat, haha.
Hur många har du haft sex med? - No habla
Hur ser du ut? - Som en människa antar jag.
Hur svarar du i telefonen? - "Heeeeeej"
Hur ser folk dig tror du? - Som en envis, pessimistisk men jävligt glad typ. 
Hur var du som person för två år sedan? - Likadan!
Hur var du som person för ett år sedan? - Likadan!
 
ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? - Så gott som,
Är du singel? - Nej.
Är du kort? - Njae. 
Är du snygg? - Hm. Oklart.
Är du åksjuk? - Yes sir.
Är du helsvensk? - Yes sir.
Är du allergisk mot något? - Jaaaaaaaaa, laktos, jordnötter, soja, timotej.
Är du bra i skolan? - I guess.
 
SKULLE
Skulle du vilja vara känd? - Beror på.
Skulle du kunna vara ihop med en kriminell? - N-e-j.
Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player? - Only jealous bitches spreads rumors. 
Skulle du vilja tatuera dig? - Möjligtvis.
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - Jodå.
Skulle du kunna adoptera? - Njae.
Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? - Verkligen inte.
Skulle du kunna vara med i en dokusåpa? - Nej.
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Om en släkting verkligen behövde det och ingen annan var frivillig, ja.
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - Har ett, it's perfect.
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - Aldrig i hela mitt liv. 
 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback