Ranting ♠

Nu har jag varit 18 år i 8 dagar. Spännande. Och vad gör man en lördag när man nyss fyllt 18? Jag vet i alla fall vad jag gör, sitter hemma. Men jag trivs med det! Har ändå ont i huvudet och känner mig allmänt trög och seg, orkar inte göra någonting. 
När jag fyllde år, alltså den 15e februari, fick jag en macbook pro 13' av mina fina föräldrar och ett presentkort på fiorucci av min syster, är så himla glad och nöjd över det!! 
 
Har förövrigt spekulerat över om jag ska göra en ny blogg, alternativt i alla fall byta design, trivs verkligen inte med den jag har nu, känns inte som jag. 
 
Nu kom jag på en till sak jag inte skrivit om, har ju fått en liten misse! Zelda heter hon. För jävla udda katt alltså, here's a vidayo for ya;
 
 
 
Puss!

Kommentarer.
» Anna

JAg som tänkte hålla koll på när du fyllde år och skicka ett grattiskort med posten. Men glömde xD
Förlåt!
Grattis!

Svar: Haha det är lugnt vännen! :)
Emelie Ekvall

2013-02-25 // 12:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback