Halkan gjord!!

Usch, har varit så otroligt nervös idag, kunde inte ens äta lunch i skolan knappt, för att jag skulle göra halkan.
Men när jag väl börjat, FYFAN VAD ROLIGT DET VAR! 
Helt sjukt, jag har aldrig gjort något så roligt typ! Så glad är jag över att jag faktiskt gjorde det och kunde slappna av och bara köra! Jag hade lätt kunnat göra det igen! 
 
Kan förklara för de som inte vet vad man gör på halkan:
 
1. Man får köra i en kurva och bromsa så snabbt man kan i olika hastigheter, där är det även halt och blött.
2. Man får köra i en blötlagd rondell och sladda runt.
3. Man får köra på en blötlagd raksträcka och bromsa stenhård och väja för 3 hinder.
4. Samma som ovan fast med 1 hinder.
5. *Frivilligt* man får sitta i en bil som de snurrar runt ett varv, och även testa hur det känns att "krocka" i 7km/h. 
 
Hoppas jag är klar med körkortet snart, hade varit underbart!
 Dålig bild, men den enda jag kunde hitta på Stora Holm där jag gjorde risk tvåan!
 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback