My birthday

Tänkte visa vad jag fick i födelsedagspresent! Allt är inte med, vet att jag missade lite men orkar inte leta upp de sakerna haha... 
 
Badsaker från Lush!
En Pop Vinyl :)
Ett laptopskydd!
En Ester Eleonora tröja, hur go som helst. 
En träningströja och ett par dr.denim 
Biljett till La Cage aux Folles :)
En handkräm!
Ett armband :)
Figurer från filmen Frozen! <3
Ett doftljus och en body mist från the body shop
Böcker!
En ögonfransböjare och en vässare
En genomskinlig neccesär och en badanka, haha :)
En flaska vin 
Ett par träningsbyxor från Nike! 
 
/
Så sjukt tacksam över alla mina vänner, min familj och min pojkvän, ni är guld världa och jag älskar er så otroligt mycket! Tack för att ni gjorde min födelsedag helt perfekt. <3




Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback