Otursdag x1000

Haha åh alltså idag... Så jävla duktig är så jag. Först på gymmet så när jag ska lägga mig ner på rygg så känne jag hur min ichias bara rycker till och så får jag världens jävla värk så kunde inte fortsätta träna, fick halta hela vägen hem. Och som inte det räckte så MISSADE JAG BUSSEN och nästa gick om en timme, vad händer..?

Här är iallafall dagens pass innan jag dog ryggdöden. 

Uppvärmning
Gång på löpband 5 min 6km/h

Sittande cablerodd
10 reps - 25kg
10*2 - 30kg
10*2 - 35kg

Latsdrag
10*3 - 30kg
10*2 - 35kg

Triceps pushdown
15*3 - 11kg

Bicepscurls med stång
10 reps - 6kg
10*2 - 8kg

Marklyft
5 reps - 20kg (No joke)

Korsryggsmaskin
10 reps - 30kg

/
De sista två övningarna var försök till att se om det gick att träna ändå men det gick verkligen inte... Ledsen blir jag. Har iallafall vilodag imorgon och det behövde jag! 

Blir såhär imorgon känner jag. 


Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback