dikt! :)

Här får ni en dikt!
Ni får svaren på frågorna imorgon! Så fråga på nu!
Och det var någon som undrade, JA, jag har skrivit alla dikter jag lägger upp själv, så vet ni det!


jag faller handlöst mot marken
jag har aldrig varit så stark
att jag kunnat stå på egna ben
om du inte håller i min hand

hög fart i nerförsbacke och
jag kan inte säga stopp
en åktur utan dess like
en kärlekskarusell

kärlek är titeln på en bok
som ingen någonsin har läst
får jag läsa ett kapitel
så kanske jag kan hålla dig kvar

du rör om i mina sinnen
och tar över mina drömmar
kan du inte vara min verklighet
jag vill ha dig bredvid


Kommentarer.

du ee så jävla bra på att skriva dikter!, sluta aldrig!<3

2010-04-18 // 22:26:08

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-08-17 // 10:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback