Göteborg

Gissa vad jag har gjort?
Ja, jag har varit i Göteborg, och ja, jag har köpt kläder.
Fast inte så mycket kläder, två tröjor har jag köpt.
Glömde också att visa mina nya solbrillor!
Och så har jag fått konfirmations ringen också.


Tröja nummer1, köpt på Vero Moda.

Tröja nummer2, tunika från Gina Tricot. "Va? Ska hon Gina Tricot?" Ja, Gina Tricot, som vanligt.
Förresten så är det rea på Gina nu så ett tips är att åka dit!


Solbrillor köpta på JC.

Och ringen jag fick. Och inte bara fick, utan fick göra också! Fick bestämma helt själv hur den skulle se ut, och så här snygg blev den! Det är min mormors gamla vigselring (eller om det var förlovning?), som jag har fått. OCh nej hon är inte död, bara inte gift.

Och så här gick jag sminkad:

Den rosa ögonskuggan syns dock inte.

Kram!

Kommentarer.
» Niva

jättefin ring! Skulle vara jätte schysst om du kunde rösta på nr. 2 i denna tävling: http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/august/finalisterna-i-stockholmgruppen.html Tack på förhand!

2010-08-04 // 09:17:27

Oj jättefint shoppat!!



Å götet e ju underbart, var där för nån vecka sen! Fin stad!

2010-08-04 // 23:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback