Min dator är sönder igen, känns sådär. Ant...

Min dator är sönder igen, känns sådär. Antagligen så har en sladd till skärmen gått av. Inte happy Emelie just nu.


Kommentarer.

Kika in på min blogg och anmäl dig till dagens blogg :) Lottar ut en vinnare senare ikväll.

Puss

2010-11-22 // 17:42:35

Hej hej,

Besök våran blogg och "like" den inlägget som du gillar mer

Dvs vilken av dom dära med bilderna du gillar mer

Med brandmännen lr fotbollstjejerna, och din blogg kommer stå i våra länkar i tills december!

Lämmnar du en bra kommentar så lämmnar vi din blogg i länkarna tills 2011! ;)



kram

kre & danijela

<3

2010-11-22 // 18:24:47
» Jag

Vad ska jag säga? Har jag någon vettig ursäkt för att beete mig som en idiot? Antaglien inte .__.

Alltså, jag mår dåligt över vad jag gjorde och hur dåligt jag uppfört mig. Och jag kan inte hålla på och be om förlåtelse hela tiden. Jag borde istället ta var på chansen att du förlåtit mig varje gång.

Jag tycker du är snäll, synd att jag inte är snäll själv.



Jag fick migrän, jag tappade synen och hade svinont, det dunkade hårt i skallen hela tiden och jag mådde skit, på söndagen. Det kom plötsligt.



Tyvvär, det är inte en ursäkt. Men jag måste ju iallafall be om ursäkt, eller säga förlåt. Oavsätt om du bryr dig eller ej.



Oavsätt vad du tycker om mig nu, jag tycker om dig för att du är en så bra person. Jag har inte läst mina sms så vet inte om du är arg eller så..

2010-11-23 // 14:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback