USA-shopping!

 
 
Det var ungefär det jag köpte när vi var borta. Kanske inte var så mycket till mängden men vissa saker var ju ganska dyra, som t.ex. iPaden. 
Och eftersom att blogg.se av någon anledning inte låter mig kommentera under bilden direkt, så gör jag det enkelt och skriver här istället. 
 
1. Läppstift typ. Heter Tarte Liptint och sitter jättebra! 
2. Ögonskuggsprimer från Urban Decay.
3. EOS läppbalsam, 90 jävla kronor i Sverige och 20 kr i USA.
4. Naked ögonskuggspallet från Urban Decay.
5. En jättefin tröja med små hål i överallt från Urban Outfitters.
6. UV-filter till mina objektiv NIKKOR 18-105mm och SIGMA 70-300 macro.
7. En Starbucks mugg i hårdplast, som just nu innehåller tranbärsdryck.
8, 9 & 10. Tröjor från Forever 21.
11. 6 stycken Deborah Lippmann (WOOP). Vill ni veta vad dem heter så kommentera!
12. En kofta från Hollister.
13. Bodymist från Victorias secret.
14. iPad mini vit + ett grönt skydd!
15. Grön Juicy Couture hoodie.
16. Militärjeans från Urban Outfitters.
17. Abercrombie & Fitch hoodie.
18. BHar från Victorias secret (köpte även typ 10 par trosor från VS och F21 men visar inte dem!)
19. Vinröda Juicy Couture byxor.
20. Batterigrepp till min Nikon D7000!
21. 16GB minneskort.
22. Tunika från Forever 21.
23. Vinröd Juicy Couture Hoodie.
 
 
Om det är något ni undrar över så fråga, priset kan bli svårt att svara på men kan försöka.
 
Kram!
Trackback