Jag känner mig sämst

Dagens pass blev ju en katastrof kändes det som, hela denna veckan har varit en riktigt kass gym-vecka. 
Tänkte att jag skulle köra mage och axlar men hade så dålig motivation så fick tvinga mig själv till nästan allt, men no pain - no gain, eller hur..?
 
Dagens pass iallafall...
 
Uppvärmning
Gång på löpbandet 5 minuter 5.5km/h
 
Axelpress med stång
10*5 - 6kg
 
Magmaskin
10*4 - 31kg
10 reps - 40kg
 
Situps
20*3
 
Plankan
30sek*2
 
Sidolyft med viktskiva
10*5 - 15kg
 
Russian twist med medicinboll
40*2 - 10kg
 
Tabataintervaller på cykel
5 min på nivå 10/10 intervaller 30km/h
 
/
Som sagt, man kan ju inte alltid vara på topp... Men imorgon är det iallafall vilodag, vilket jag kanske behövde. På fredag kör vi dock igen med ben, min favoritdag, så det går nog bättre då! 
 
 Need this tummy back, thank you!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback