Ingen ork

Nä fy vad dåligt mitt gympass vart idag. Hade så ont i urinvägarna idag så kunde inte fokusera eftersom att jag även skulle köra ben... Så knödde in lite armar med. 

La Cage aux Folles var iallafall otroligt bra, så himla glad att min moster bjöd med mig! De är så otroligt duktiga och jag blir så inspirerad, så trist att jag inte kan sjunga eller dansa, haha... 

Dagens pass iallafall:

Uppvärmning
5 min gång på löpband 5.5km/h

Benpress
10*4 - 102kg
10 reps - 120kg

Sittande bencurl
10*3 - 31kg

Inre/yttre lårpress
10*4 - 31kg / per övning

Knäböj med stång
10 reps - 20kg

Sittande vadpress
10*3 - 25kg

Knäböj med hantlar
10*3 - 5kg/hand

Triceps pulldown
10*5 - 25kg

Hammercurls
10*3 - 25kg

/

Pre-workout idag




Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback