många dikter skrivna idag ;o

ja.. som sagt. jag har skrivit massa dikter idag. 
dom kanske inte är dom bästa, men ni får dom ändå :)



hjälp mig
skydda mig
för mig bort från det onda

skada mig inte
rör mig inte
förstör inte mitt hjärta

jag är skrämd
och så rädd
rädd för mig själv


smekande vindar
orörda hav
lekande snöflingor
berättar om kärlek

lätta kyssar
en känsla så stark
en doft
berättar om kärlek

ett "jag älskar dig"
en blick
ett léende
berättar om min kärlek
till dig



dolda budskap

jag älskar dig

att läsa mellan radera

nu och

förstå texen

för alltid


jag älskar att vara med d
-atorn och att vara led
-ig det är det bästa jag vet
så kan du komma hit
jag vill att du och jag le
-tar efter min dataser
-ver tillsammans

läs bara rad 1 3 4 5 7 :)


sanningen
var den för hård
var den för svår
för dig att höra

sa jag för mycket
sa jag fel
missförstod du
du blev så arg

kanske ska jag aldrig mer
berätta sanningen
till någon som saknar
förmågan att förstå


vad hände med alla
är det så svårt att vara sig själv?

vad hände med ordet våga
är det så lätt att härma andra?

vi föddes väll alla som orginal
men dom flesta dör som kopior



vackra blommor som du

växer bara i vackra trädgårdar

där det är tillträde förbjudet


Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback