dikt + dagens fråga

Hejsan hoppsan i lingonskogen och överallt vart ni vill! :)
Vill ni ha en dikt? Jag antar det :P Men först vill jag ställa dagens fråga!
Ska jag göra det till en "estetisk blogg"? Då lägger jag också ut fotografier jag tagit
och lägger ut bilder som jag målat och lite annat liknande!
Kan komma lite teater info ibland också!
Eller vill ni bara ha det som det är, räcker det?

Kommentera och svara! :)

här får ni en dikt:D

tänk alla famnar
jag lämnat för dig
för att jag trodde
att du väntade mig
jag skapade en
dröm som aldrig
var riktigt sann

nej jag är inte
längre den jag var
jag blundar inte
för kärleken
men jag är rädd
för att jag aldrig
kommer läka

jag vill bli älskad
som jag älskar dig
inte enligt dina vilkor
jag vill följa dig
utan att trampa
på dina hälar


Kommentarer.
» eem'

sv: du e sjukt duktig på att skriva! :)

2010-04-26 // 16:49:51

Så fin dikt! ")

Kram!

2010-04-26 // 17:40:47

ååh vilken super söt blogg !! Allt bra med dig ? :)

2010-04-26 // 17:40:52

Hej! Just nu har vi en tävling på våran blogg där man kan vinna ett valfritt smycke från Cocoo.se!

Mer info hittar du här, http://emelieemiliashow.blogg.se/2010/april/vinn-valfritt-smycke.html#comment :)

2010-04-26 // 19:30:47

Tack så mycket :)

2010-04-27 // 15:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback