Svar på frågorna! (konstiga frågor) + dikt

Vilka killar tycker du e snygga?

jag vet inte riktigt. Det beror nog oftast på
vilket humör jag har. Men annars är Charlie Hunnam väldigt snygg.

Vad har du för vaginasize och kupa?

Dum fråga. Jag tänker inte svara på den första, men jag har C kupa.

Varför skriver du dikter?

Jag vet inte riktigt. Har alltid velat uttrycka mina känslor.
Jag är väldigt estetisk. Fotograferar, målar, spelar teater
och spelar både piano, gitarr och sjunger.

Rider du?

Nej jag rider inte. Men jag har alltid velat.

Hur mycket tjänar du för att du driver denna bloggen?

Just nu tjänar jag ingenting på denna bloggen, men det kommer.

Är du / Har du någon gång varit på Blogg award?

Nej det har jag inte varit. Har inte bloggat så länge.

Är du oskuld?

Konstig fråga, men ja det är jag. Jag har inte bråttom någon stans,
så det kan vänta.

har du bitit på dina tånaglar och svalt dom?

Nej det tror jag inte. Kanske när jag var liten, men fy vad äckligt.

Brukar du slicka på dina bröst?

Nej jag brukar inte det, men jag kan säkert.

Brukar du tugga sårskorpor efter att du rakat dig lite för mycket mellan benen?

Nej, jag vet hur man rakar sig.

Vel jeg lurer på om du kan snakke eller skrive på norsk?

Nej jag kan inte prata eller skriva på norska. Men jag förstår det.







ni får såklart ställa frågor annars också! bara att fråga på!
Här får ni en dikt om vikt och utseénde! :)


Jag är varken tjock
eller smal
jag är nog faktiskt
ganska normal

Varken ful
eller snygg
men i min kropp
är jag trygg

ett kilo hit
eller dit
varför bryr vi oss
ens om sådan skit

visst jag kan kämpa
dag in och dag ut
för att få en
snygg kropp till slut

Men mitt liv är mer
än min kropp
livet byggs på kärlek
så visst finns hopp


Kommentarer.
» Anna

Väldigt trevligt att du svarade på mina trevliga frågor

2010-04-19 // 18:19:53

dt äe så sant den där dikten ! :)

2010-04-22 // 07:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback