Fanta och Rosé



Alltså seriöst, när jag såg dessa videos så skrattade jag. Inte för det hon sa, utan för alla sjukt patetiska kommentarer! Till exempel "MEN OMG DE ÄR EN LÅT!!! ASÅÅ OM DU INTE GILLAR LÅTEN SÅ HÅLL KÄFTEN JAG ÄLSKAR LÅTEN!!!!!!!!! JÄVLA F*TTA". Vem är så SJUKT korkad så att man kommenterar så? För det första, hon säger att hon tycker att det är förnedrade mot tjejer när de sjunger "alla brudar ner på knä", det tycker jag också!
Är ni så jävla emot detta så tycker inte jag att ni ens ska kolla och kommentera, för det är så patetiskt!

Jag skrev att jag tyckte att det var bra att hon vågade stå för vad hon tycker, och direkt får jag svaret: "äcklig är du! Det är såna som du som får hitler att framstå som ett helgon!"
Va i helvette är ni sjuka i huvudet eller? Jag trodde att Sverige var ett fritt land där man fick tänka och tycka som man vill?! Och som hon säger, sen när blev ordet Feminist ett skällsord?! Alltså jag fattar inte hur sjukt idiotiska svenskarna är egentligen! Skärpning!

Förlåt för alla svärord men sånt här bli jag förbannad över!

Tar emot all kritik och kommer med glädje att svara!

Kram!

Kommentarer.

2010-08-09 // 01:11:32

Stå för dina åsikter!

2010-08-09 // 01:12:09

fin och bra blogg har du ;D



läs & kommentera min blogg :)

http://ssandramikhail.blogg.se

2010-08-09 // 04:12:31
» Nina

veckans blogg på min blogg nu, Delta gärna. Vinnaren slumpas fram så du kan anmäla dig hur många gånger du vill :)



Om du inte tar emot reklam ursäktar jag mig och då kan du ta bort kommentaren!

2010-08-09 // 14:50:55

haha hon e fett grym!

älskar hennes röst :)

2010-08-09 // 15:02:16

Ja visst är dem? Kommer använda mina flitigt i höst!

2010-08-09 // 18:55:21

Just nu har jag två superbra tävlingar uppe på min blogg. Tänkte om du var intresserad. En kan du vinna valfri hårförlängning och en kan du vinna snygga underkläder.

Har även rabattkoder mm om du är intresserad av lite billigare shopping ;)

Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt!

2010-08-09 // 19:38:14

sv. tack , vilken fin blogg du har ! :)

2010-08-10 // 00:41:26

jag håller verkligen med dig!

hoppas allt är bra med dig tjejen, puss :*

2010-08-10 // 15:52:14
» Verna

förstår vad du menar! Vissa människor är helt sjuka, förstår inte hur alla tänker och resonerar ibland :/

2010-08-19 // 15:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback