Maria Montazami

Nu ska jag berätta om det bästa som hänt mig på .. jag vet inte hur länge!
Helt underbart iallafall!
Igårkväll så satt jag och pillade lite på en enkel bild på Maria Montazami. Gjord på picnik faktiskt.
Såhär såg den ut:

Nu tänkte ni säkert att "gud va töntigt, tror hon att Maria kommer få se den eller?"
Och då är mitt svar, JA.

Haha nu är ni allt nyfikna va?
Jo, jag har nämligen Marias emailadress (den riktiga ja, publicerad av Maria), och skickade denna bilden till henne. Idag när jag var inne och kollade så hade jag fått svar från henne. Trodde mitt hjärta skulle hoppa ur bröstkorgen! Såhär såg det ut iallafall:

Jag: Hej Maria! Jag har gjort ett litet "collage" till dig :) Eller en såkallad "fanpic" :D Hoppas att du tycker om den! :) ps. Läser din blogg VARJE dag ! :) Kram från Emelie E!
Maria: Hejsan Emelie, Vilken talent du har. jättefint tycker jag. tack så mycket den ska jag visa för barnen. mvh Maria Montazami.

GISSA OM JAG TYP DOG?

Gillar ni Maria Montazami? Eller kanske någon annan kändis? Vilken? :D

GLÖM INTE TÄVLINGEN!

Kram!


Kommentarer.
» nadia

Hon är ju inte sån stor kändis så hon har väl inte börjat med divafasoner än, utan är tacksam för att folk gillar henne.



www.prinsessanadia.se

2010-08-12 // 23:29:02

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2010-08-14 // 20:38:19

fiin blogg ;) vad gör du då?

2010-08-14 // 21:30:58

Jag har en frågestund på min blogg som avslutas imorgon!

Ställ gärna en fråga :)

2010-08-15 // 00:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback