Nytt smink!

Ja, ni som läste de förra inlägget vet nog att jag har ganska mycket smink.
Och idag köpte jag mer! :D
Köpte 4 saker:
Ny foundation
Concealer stick
Fiberwig mascara (gör så att ögonfransarna blir ASlånga)
Marscara med 2 färger, svart och silver (fick gratis)
Ja, det var typ allt!
Kram! :)

Kommentarer.

Tack för en bra blogg !

Som tack utnämner jag dig till en av mina 7 favorit bloggar och ger dig en award. Om du vill ta emot priset ska du:

1. Kopiera in award-bilden som jag har på min blogg i din blogg för att visa att du fått den.

2. Tacka och länka tillbaka till den du fick awarden av.

3. Ge awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder.

4. Skriv 7 intressanta saker om dig själv.

2010-08-19 // 23:46:06

Du kan testa på mej vetja!!

2010-08-20 // 12:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback