Tandläkaren

Var hos tandläkaren ungefär klockan 9 imorse. 
När jag kom dit så frågade han om jag visste hur jag hade fått ont först, så svarade jag nej. 
Han frågade hur ont det gjorde och sånt först, sen tog han en grej och typ knackade på tänderna så frågade han om det gjorde ont så sa jag nej. Så fick jag röntga tänderna först så sa han att han inte såg något, så röntgade vi rötterna så var det inget fel där heller. Sen så fick jag tugga på någon svart plastbit så skulle han kolla ifall man kunde se sprickor. sen typ tog han den där vassa saken och tryckte ashårt i tänderna men det gjorde inte heller ont. Så drog han lite typ i tanden så sa han att det var att jag hade tuggat hårt så att det hade blivit typ "överbelastning" på tanden.

Så tydligen så ser min tand lite skev ut. Mystiskt eller hur?
Tack för alla som stöttade mig ändå! Det var jätte snällt :)

Och så glöm inte att vara med i tävligen! Tänk på att ni vinner 1 VECKAS reklam på min blogg!

Kram!


Mm din näsa ser också stor ut uppifrån!

Kommentarer.
» elina

sv: tack :)

2010-08-12 // 17:52:21

sv.låter bra att det har fixat sig =)

2010-08-12 // 19:40:21

sv.verkar inte som om det var ett så farligt besök hos tandläkaren i varje fall...

2010-08-12 // 22:34:45

sv.det förstår jag att du är =)

2010-08-12 // 23:03:11

sv.gd 4 u

2010-08-12 // 23:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback