Test!

Eftersom att min privata dator har fått en trojansk häst och jag verkligen har försökt allt för att fixa men det inte går, så fick jag ta familjedatorn istället.
Såg på framsidan att en tjej gjort ett test, tänkte göra samma test :)
Du heter: Emelie
Smeknamn: Emmy, Melly

Låt som när du är ledsen sörjer till: Du får inte - Sonja Aldén

Beroende av: Meryl Streep, Blogga

Vad tror folk om dig?: att jag är smart

Stämmer det? Njae, har lätt för att lära mig , that's all

Vad får du oftast komplimanger för? Kläder, håret, fotografier, målningar

Hur imponerar man på dig? Bjud på dig själv, våga vara den du är!

Brukar du skratta för dig själv? Haha ja helatiden :D

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Ja. Jag vet ju allt."

Var bor du? Ale

Trivs du där? Nej!

Hur svarar du i mobilen? "Hej det är emelie."

Vem ringde du senast? Mattias

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Inget, han svarade inte.
Antal timmar sömn inatt: 6

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Ja oftast.
Hur känner du dig nu: Trött!

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Stora

Vad saknar du: Barndommen

Hade du en bra kväll igår: jadå :)

Favorit dryck på morgonen: Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: FÖR sent.

Är du blyg? Om folk inte har humor, ja, annars verkligen inte!
Sysslar du med någon idrott: Inte direkt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ingen aning!

Är du nöjd med ditt liv: Ohja.

Är du bortskämd: Lite kanske? 
Vad gör du i morgon: Sitter här.

Vad är det värsta du vet? Svek

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja verkligen!

Vad är det finaste du fått? Vet inte. En syster kanske.
En speciell dag du minns: När jag fick mail av Maria Montazami!

Du samlar på: Té, och säker massor av andra saker.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen
När grät du senast: Imorse klockan 4, såg på "celebrity rehab" och hon var tvungen att avliva sin hund.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka till USA.

Vill du gifta dig: Kanske.
Vill du ha barn: Absolut!

Är du musikalisk? Ja:)

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Jajamen.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Tror inte det.

Biter du på naglarna: Nej! De blev så fula av det så har inte gjort det sen jag var 10.

Väldigt gammal bild

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback