äntligen hemma! :D mer dikter :)

ja, jag har ju varit borta, och varken hunnit skriva dikter eller ladda upp dikter.
men här får ni iallafall några :)


Jag längtar
till ett liv
och Jag längtar
till en dans på rosor

för jag vet inte
vem jag är
men jag vet att
jag älskar dig

men du hade tappat
bort ditt språk
men du tittade på mig
och dina ögon sa allt

och du sa gråt inte
när jag är borta
men du sa att du inte
trodde på tårar
vi kan inte dölja
hålla inne


vi kan inte såra
förstöra

men vi fortsätter ljuga
sprida skit

vi fortsätter
riva sönder hopp


vi fortsätter

hålla inne

stänga in allt

i vår kropp

jag var så upptagen att jag missat att märka

Jag var så borta att jag missat att se

Jag var så upptagen med att hitta ett starkare ord för älska

Men nu kanske jag inte behöver använda det

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback