Får bli ett smsinlägg eftersom att jag i...

Får bli ett smsinlägg eftersom att jag inte haft tid att sitta vid datorn. Var i borgholm idag och fick en glimt av viktorialoppet. Det var tre killar utklädda till bebisar som sprang i bara blöja, och efter de så sprang en kille utklädd till tjej med en barnvagn. Trodde jag skulle dö av skratt! Läste i tidningen idag om att en amerikansk präst tyckte att sverige var diskriminerande mot kristendomen, för de hade tydligen gjort en tecknad film om jesus.. Den heter ''JC'' och handlar om att jesus ska tillbaka till jorden, till new york, för att bevisa för sin pappa gud att han kan klara det. Vart är det diskriminerande? Jag förstår mig inte på sånt. Aja nu ska jag titta på grease2 och sova. Kram!


Kommentarer.

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-16 // 15:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback