Andra gången jag äter glass idag. Börja...

Andra gången jag äter glass idag. Börjar må lite illa, eftersom att tofu glass inte alls är gott. Ligger här och lyssnar på musik och väntar på att klockan blir halv så att jag kan gå ner och lyssna på en saga. Och så har ju glömt att skriva att vårat läger har en egen blogg, www.helsjontio.blogg.se . Gå gärna in och kolla! Jag blev väldigt sugen på att skriva en dikt också, så det kommer väl snart en. Och så har jag funderat på att lägga upp en liten ''novell'' som jag har skrivit. Eller ja, jag skriver del 3, fast jag är så långsam. Imorgon ska vi cykla igen, till Horred, typ 5 km, för vi ska på friluftsgudstjänst och sen ska vi åka till ica och köpa godis! Helt lycklig är jag, vet, är en liten tjockis. Hihi. Nu ska jag byta från finkläder till pyjamas, ha en trevlig midsommar! Kram från helsjön!


Kommentarer.

varför tofuglass :)? vegan?

2010-06-26 // 18:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback