Blåbärs Milkshake

Huhuhu, gjorde blåbärs mjölskak till frukost (värsta nyttigt också)!
Det var så sjukt gott så jag måste bara ge er receptet.
(Som jag förövrigt har gjort själv, hihi)

Ta 2 Dl filmjölk. Jag tog Arlas blåbär/hallon.
Häll det i en bunke/skål och häll i ½ Dl mjölk. Vilken som helst typ, men jag tog Arlas laktosfria.
Sen tar du 2 Dl blåbär och häller i.
Sen.. tar man fram sin mixerstav, och blandar lite.
Sen låter man det stå i fryser i ca 10 minuter.
Och om man inte vill vara nyttig, eller om det inte blev så gott, så kan man strö i typ 1-2 matskedar socker.
Klart! Detta är typ ett väldigt stort glas med milkshake.

såhär såg min ut

Gott gott gott gott och gott!
Ja, jag tog ett mcdonalds sugrör till.
Säg till om ni gör min lilla milkshake, vill gärna veta vad ni tyckte om den, vet inte, kanske borde bli kock?

Och just det! Tony Irving hälsar "Just nu får du ett cocacola glas på mcdonalds och du beställer plus-meny!"

Sen har jag en fråga, är det någon som är intresserad av att höra mig spela piano? För isåfall lägger jag gärna upp det!
OCH, man kan tydligen inte kommentera inlägget under, så om ni ville sagt något om det så kommentera här.

Nu ska jag dricka upp min goa milkshake, KRAM!

Kommentarer.

Sv Jag mår också bra! Ska vi följa varandra via bloglovin? :D

2010-06-15 // 14:22:32

följ min blogg på bloglovin så följer jag din! :)

2010-06-15 // 14:50:16
» Robin

Så goooott!

2010-06-15 // 15:00:11

Följer dig nu med! Gott med shaken <3



ha en fortsatt bra dag!

2010-06-15 // 15:17:00
» Robin

Sv: Tack så mycket! Kul att du gillade den :)

2010-06-15 // 16:10:03

fin blogg!:)

2010-06-15 // 21:22:51

Kommer på en shake!!

2010-06-16 // 13:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback